Kennisgeving in het kader van de uitvoering van het project Programma Hoogfrequent Spoorvervoer (PHS) Den Bosch-Vught

Bekendmaking voor bouwvergunning in Vught

Geplaatst op Lokaalnieuwsvught.nl op: 15-2-2024

  1. Bekendmakingen Vught
  2. Kennisgeving in het kader van de uitvoering van het project Programma Hoogfrequent Spoorvervoer (PHS) Den Bosch-Vught

bouwvergunning Bekendmakingen

Meer info over Bekendmakingen gemeente

Artikel 20 van de Tracéwet bevordert een gecoördineerde voorbereiding van de besluiten op de aanvragen om de vergunningen en van de overige ambtshalve te nemen besluiten met het oog op de uitvoering van een Tracébesluit. In het kader van deze coördinatie geeft de Minister van Infrastructuur en Waterstaat kennis van het feit dat het volgende besluit is genomen. Welk besluit is er genomen en ligt er ter inzage? Voor de uitvoering van het Tracébesluit Programma Hoogfrequent Spoorvervoer (PHS) Meteren-Boxtel is onderstaand besluit voor het cluster PHS-DBV-05 door het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Vught genomen overeenkomstig de procedure van artikel 20, lid 4 Tracéwet in samenhang met afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht: Besluit tot het verlenen van een omgevingsvergunning voor het realiseren van een onderstation aan het Rembrandterf te Vught. (Zaaknummer Z23-267212) Het besluit is niet gewijzigd ten opzichte van het ontwerpbesluit. Documenten bekijken? Het besluit en de bijbehorende documenten kunt u 6 weken lang bekijken van donderdag 15 februari 2024 tot en met woensdag 27 maart 2024 bij het Klantencontactcentrum van de gemeente Vught. Het adres: Secr. van Rooijstraat 1, 5261 EP, te Vught. De ter inzage gelegde documenten kunt u op afspraak bekijken. Voor het maken van een afspraak kunt u bellen met tel. 073 65 80 680 van maandag tot en met donderdag van 08:30-17:00 uur. En vrijdag van 08:30-12:30 uur. Noem bij het maken van een afspraak het zaaknummer Z23-266212. De openingstijden van het Klantencontactcentrum zijn op maandag van 09.00-19.30 uur, van dinsdag tot en met donderdag van 09.00-17.00 en op vrijdag van 09.00-12.30 uur. Wilt u stukken digitaal bekijken dan kan dat via de link: www.officielebekendmakingen.nl/ Wilt u de stukken digitaal ontvangen of heeft u vragen, dan kunt u bellen met tel. 073 65 80 680 of u kunt een email sturen naar gemeente@vught.nl. Hoe kan er beroep ingediend worden? Van vrijdag 16 februari 2024 tot en met donderdag 28 maart 2024 staat beroep open bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State. Het beroepschrift moet worden gericht aan de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag. Het beroepschrift kan door burgers tevens digitaal worden gericht aan de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State middels deze website: https://digitaalloket.raadvanstate.nl. Het beroepschrift dient te zijn ondertekend en dient ten minste te bevatten: – de naam en het adres van de indiener; – de dagtekening; – een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht, dat wil zeggen in ieder geval de vermelding van het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen en, zo mogelijk, de datum en het kenmerk van het besluit; – een opgave van de redenen waarom u zich niet met het besluit kunt verenigen. Tevens dient ten behoeve van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, zo mogelijk, een afschrift van het besluit waartegen het beroep is gericht te worden overgelegd. Op het besluit is afdeling 2 van hoofdstuk 1 van de Crisis- en herstelwet van toepassing. Dit betekent dat in het beroepschrift de beroepsgronden gericht tegen het besluit moeten worden opgenomen. Het beroepschrift wordt niet-ontvankelijk verklaard indien de beroepsgronden niet binnen de beroepstermijn van zes weken zijn ingediend. Na afloop van de beroepstermijn kunnen beroepsgronden niet meer worden aangevuld. Het instellen van beroep schorst de werking van de besluiten niet. Indien beroep is ingesteld, kan een verzoek worden gedaan tot het treffen van een voorlopige voorziening, bijvoorbeeld inhoudende een schorsing van het besluit. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet worden ingediend bij de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag, of (door burgers) digitaal middels deze website: https://digitaalloket.raadvanstate.nl. Bij het verzoek moet een afschrift van het beroepschrift worden overgelegd. Het verzoek dient te zijn ondertekend en ten minste het volgende te bevatten: – de naam en het adres van de indiener; – de dagtekening; – een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht, dat wil zeggen in ieder geval de vermelding van het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen en de datum en het nummer of kenmerk van het besluit; – de gronden van het verzoek (motivering). Voor het indienen van een beroepschrift en/of een verzoekschrift om een voorlopige voorziening is griffierecht verschuldigd. Meer informatie of vragen? Heeft u nog vragen naar aanleiding van deze publicatie? Dan kunt u bellen met tel. 073 65 80 680 of u kunt een email sturen naar gemeente@vught.nl

Unknown

 Lokaalnieuwsvught.nl Redactie

Lokaalnieuwsvught.nl Redactie

Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Vught. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.

Heb je een opmerking over een van de bekendmakingen?

We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.